PERLU JAGA KATA2...

tak kisah la ape pun...yang pastinya jaga2 lah kata2 kita...bak kate omputih..."Speak Politely"...
if you want to ask someone yg relate dgn diri dia then tanya elok2 la...
lg2 kalo soalan tu nk compare dgn org lain...jgn la main sedap mulut je ckp...xfkr ke org tu kecik ati ke...'sentap' ke...
soalan yg budak tu tny td mmg sgt kecik ati aku...aku ckp kat dia aku lack of knowledge...maksudnye general knowledge la kn...lg pn time bljr tu kite bljr kn xbyk yg kite prktikkn...dia nk bndingkn aku dgn bdk yg dh setahun keje...
mmg la keje kat pelantar tu xla brape nk byk same dia dgn civil...tp kalo dh sethun keje mmg dh blh dpt byk pngalaman kot...aku ni baru je nk cari pengalaman... nk cemerlang biarla dr bwh...
xfhm btul bdk2 ni...aku mmg terasa la sbb dia tny soalan, bile aku jwb secara general dia mcm xbrape nk fhm...dh tu buat conclusion bdk yg b'pengalaman tu mmg pndai kot...abis tu nk kate aku bodoh ke???agak2 la kan...tiap org ade lebih ade kurng...kalo mmg aku ni bodoh...bengap ke xpe gak la nk kate cmtu...aku mmg rase budak tu telah membiadapkna diri dia arini...
xpe2...aku trime je sume tu dgn hati yg aku tgh nk lapangkan ni...sabar je la Syikin oiii...tu sume dugaan....

Comments

Popular posts from this blog

do not know why...

my mom

1st day training