sendiri


sendiri la aku sekarang mengharungi kehidupan di kampus sebab kawan-kawan yang ada semua telah menjauhkan diri. Tidak pasti adakah itu benar atau tidak. Akan tetapi ada seorang kawan yang telah mengaku dia telah menjauhkan diri dari aku kerana sikap aku yang suka melenting. Melenting tak tentu pasal???Entah la...yang aku rasa macam tak sebab semua orang pun ada perkara sensitiviti dia sendiri so kalo orang lain mengganggu gugat kesensitivitian tu mesti la tak suka then akan mengamuk...tapi after that aku dah minta maaf dah and dah kira settle dah tp bila aku tegur dia buat nak tak nak je jawab...kalo kita yang minta maaf dulu, tegur dia dulu then kita dah ngaku pun salah kita then kenapa nak pinggir kan kita lagi???ye la mungkin tak nak pisang berbuah dua kali...takpe la, orang tak sudi kawan dengan kita so kita stand by myself je la (betul ke ayat tu??...kalau orang sekeliling kita tak nak kita. kita jangan sedih sebab DIA (ALLAH) sentiasa ada di sisi hambanya yang memerlukan. lagi satu jangan lupa, ini adalah salah satu ujian dari-Nya. ALLAH itu maha penyayang maka diturunkan ujian kepada hamba yang di kasihi-Nya dan ujian itu adalah ujian yang hambaNya mampu menghadapinya...InsyaAllah

Comments

sitinorafizah said…
owh....sedihnyer bila berada dalam situasi tu, tapi, takpe...ada ramai lagi yg sayang kat kita, yang nak berkawan ngan kita.

hehehe, nanti minggu depan I bagi bumblebee kat u yer, wat jadi teman...
kimsyikin said…
bumblebee yg jimat tu ea??yg name lain die savvy tu ke???

Popular posts from this blog

do not know why...

my mom

1st day training